Pagina's

zondag 16 januari 2011

Werk!

Mijn naaimachine is boos op mij. Samen met mijn breinaalden zit ze in een hoekje en kijkt ze me vuil aan.

Ik heb nauwelijks tijd om haar aandacht te geven, vandaar... De tijd die ik heb kruipt in het bedenken van toeristische routes, advertenties voor deodorants en houtrotreparatie, en proberen slaap in te halen.

Ik denk dat als ik zo verder ga, Jaffie ook in dat hoekje zal kruipen. En ik vertrouw hem niet met breinaalden.

Ik heb dit weekend alleszins al één fröbelding gedaan. Mijn derde naaiproject was een dambordquilt voor mijn broertje. Da's inmiddels al een hele poos geleden, maar vanmorgen heb ik er eindelijk alle losse draadjes afgeknipt.

En daar blijft 't bij, voorlopig. Ik moet weer aan de slag :(




1 opmerking:

  1. Dat is een super cool project! Heb je ook de stukken zelf gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen