Pagina's

dinsdag 23 november 2010

Marie

Mijn moeder is er nogal fel op gebrand dat ik aan kinderen begin.

Allez ja, ze zegt wel dat ik vooral nog moet wachten, maar ondertussen zou ze wel al pampers kopen als ik haar niet tegenhield...

Eén van de trucjes om me vooral te stimuleren om kleinkinderen te kopen, is Marie.

Marie ziet er in het echt lang zo griezelig niet uit. Om te beginnen zijn haar ogen bruin in plaats van zwarte poelen van de hel.


Een pop dus. Haar plan is namelijk om nu een heleboel kleertjes te maken voor Marie, zodat mijn kleindochter daar later mee kan spelen. Maar alleen als ze bij Meme (want dat wordt mijn mama als ik mama ben) is. Hoeveel vliegen zijn dat niet in één klap?

Wel fashionable, die pop. Toen we ze kochten, droeg ze een zsazsagilet, maar minder goed dan de echte. Ik heb haar dan maar een zsazsaplooirok gemaakt. En afgebiesd en al. Ja ja, ik ben goed bezig.


Binnenkort maak ik hem voor mezelf ook, denk ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten