Pagina's

zaterdag 4 december 2010

Zusterliefde


Mijn zuster was donderdag jarig en ik was er niet bij.

Ja, dat vind ik behoorlijk erg. Ik heb haar gebeld. En vrijdag kreeg ze een shoppertasding dat ik donderdagavond als een fameuze plantrekker in elkaar had gestoken, en een mooie muts.
Die had ik in de trein van Limburg naar huis snel afgemaakt. 'k Heb het druk gehad :).

Mijn zuster is nu 14.

Moeder zijn moet echt wel zwààr zijn. Ik krijg het als oudere zuster al lastig als ik bedenk hoe snel ze groot worden. 'k Zou ze in een doosje willen steken zodat ze klein blijft, zodat er vooral niets haar pijn kan doen.

Want mijn zuster is ook nog eens heel lief en mooi. Ze is zo van 't soort mooi, dat iedereen anders ook mooier maakt. En ze is grappig. En gek.
Nog veel gekker dan op deze foto.
Nu ja, 14 jaar is het einde van de wereld niet. Zolang ze bij het noemen van bijvoorbeeld 'zoenen' nog begint te blozen en giechelen, zitten we nog goed. Hoop ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten